poniedziałek, 27 stycznia 2014

Filmowo.

Ostatnio wynalazłam na moim komputerze program "Movie Maker"! O Boże, odkąd rozkminiłam o co w tym chodzi, wciąż robię filmiki. xD Mój pierwszy film składał się głównie ze zdjęć i był... beznadziejny! Potem zaczęłam robić film poskładany z innych filmów. I wyszły flaki z mlekiem.

Dzisiaj coś mnie natchnęło i poskładałam filmik agi. =) Nie jest cudowny, ale zawsze coś. Poczułam ogromną ochotę, aby podzielić się tym z wami!
Nie chciało mi się dobierać muzyki do filmu, więc nie musicie oglądać z dźwiękiem. Więc śmiało możecie oglądać, nie mając wyrzutów sumienia, że nic nie słyszeliście.




Mam nadzieję, że nie umarliście, oglądając tego "czegoś". xD

Obecnie zbieram materiały na następny film o naszych sztuczkach. Dawno takiego nie było, więc wypadałoby się pochwalić naszymi umiejętnościami, które niestety są marne.
Miałam w planach  nauczyć się kilku sztuczek, ale te ferie tak szybko lecą. :( Ani się obejrzę, a już będę siedzieć w szkole. (3 lutego idę do szkoły)

Póki co, nauczyłyśmy się sztuczki "trzymaj/ daj"! Jestem mega dumna z Soniuchy. Z tym pierwszym nie mamy problemów, bo Sonia ładnie bierze przedmiot do pyszczka- nie żuje go, nie liże, tylko bierze w pysk i... No właśnie. I wypluwa. Nawet jak nie usłyszy kliku klikera. Mam problem z wprowadzeniem "daj". Będę musiała coś wykombinować, zanim zapomnę. =)


Z tej sztuczki zrobię osobny film! (ale dopiero jak rozwiążemy problem)
Więc spodziewajcie się 2 filmów i postu o naszych nowych ubrankach.
Nie będę się na ich temat rozpisywać, bo mam w planach porządny post!

Mam nadzieję, że nie zanudziłam was tu. Chciałam coś napisać, ale nie mam weny. Następnym razem się postaram i napiszę co u nas. ;)
Pozdrawiam
Ola & Sonia

5 komentarzy:

  1. Filmik niestety mi się nie wczytuje :( może potem wejdzie. Haha ja zaczynam 3 lutego. Lubię ten program do przerabiania filmów :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Nom, fajny jest. :)
    Mi też się nie wczytuje, coś musiało się stać, gdy przesyłałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też się nie wczytuje :(
    A ja nie mogę się doczekać tego 3 lutego *-* Wtedy zaczynam ferie zimowe :D
    Śliczna Soniucha :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Mi też. :( Zobaczę zaraz co da się zrobić.

      Usuń